joi, 27 martie 2008

ne_putinte 3


paseam speriata pe asfaltul cald si moale
inainte am intrat in catedrala m-am rugat am plans
Doamne te rog te rog te rog te rog te rog te rog te rog
poate ar fi mai bine sa nu il rogi pe Dumnezeu
multumeste-I pentru tot ceea ce ai
taci
Dumnezeu nu alege intre bine si rau
Dumnezeu nu are criterii
Dumnezeu nu consulta codul penal
Dumnezeu priveste-
ma

3 barbati in halate albe l-au ridicat de pe targa
l-au trantit pe pat
pajamaua ii era rosie
se uita pierdut si ametit in jur
ochii lui albastri!
mama plangea
se plimba de colo colo
iubea
omul meu
dragostea mea
de ce de ce
mami va fi bine
ne ajuta Dumnezeu
omul meu bun cel mai bun

peretii reci m-au chemat pe hol
imi povesteau visul de ieri noapte
m-am asezat pe jos in pozitie de
fetus

in mine s-a nascut un monstru.

Un comentariu:

Siroco spunea...

Tabloul ii apartine lui Francis Bacon - Fragment of a Crucifixion (1955)