miercuri, 19 martie 2008

ne_putinte 2.


explica-mi starea prin tine printr-o
necesitate a emotiilor
batailor de inima printr-o
dimineata ca oricare alta printr-o
dimineata in care cuvintele chiar nu-si au locul

aerul din camera se face tot mai mic cat
o bila de metal
apasator
o inghit imi
comprima pieptul
ochiul vede tot
hainele mele
cerceii mei
dusul
soarele care ma transforma in gorgona cu bucle in loc de serpi
esarfa mea pe scaun a ta pe pat

nimic din toate astea nu exista
eu nu exist decat azi in ziua asta cu soare aici acum
azi aici acum
astept mainile tale

2 comentarii:

Siroco spunea...

precizare: bineinteles, imaginea nu imi apartine. am luat-o demult de pe un site de fotografie. dar, din pacate, la fel ca in cazul celeilalte imagini, nu mai gasesc autorul

Radu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.