miercuri, 12 martie 2008

1. (ne_putinte)


paianjenul de deasupra patului imi mananca rabdator
cate un deget in fiecare noapte
dorm intr-un colt in coltul subsolului de bloc
bratele imi cresc in conductele de gaz

“ieri a murit bunica mea”
asa mi-a spus simplu direct calm
ochii umflati rosii ca un balon rosu la mc donalds
eu stiam deja asta de azi noapte
eu simt cand o bunica moare
un alt copil al lumii isi intoarce fata catre pamant.
eu am avut o bunica
a murit de martisor
in ziua aceea ma durea gatul
zornaiam dropsurile mentolate in cutia de metal
brusc am stiut ce e de facut
mi-am inchis ochiul drept in ambalajul farmaceutic
“s-a stins frumos, incet ca o lumanare”

eu nu ma voi stinge eu nu am lumini de stins printre viscere eu
voi muri si atat
asa ti-am strigat in martie
mi-ai rupt bratele din conducte le-ai bandajat
m-ai dus repede in autobus
acolo m-am intins peste tot ma intreb cum de nu ti-a fost rusine cu mine
m-am lasat sa curg ca o gelatina verde gretoasa
tu inca ma priveai ca un animal insetat de impreunare
bulevardul
parcul
blocuri
tu ma tot priveai insetat de un san de-al meu scurs printre scaune
batranica care vinde flori
batranica senila imi ureaza o zi buna

“urmeaza statia buzau” statia mea
aici trebuie sa cobor
intelege
m-ai dus acasa
m-ai intins in pat
m-ai dezbracat
mi-ai facut un ceai
mi-ai pus o compresa pe frunte
inca erai insetat de impreunare
am zis hai fie
m-ai iubit
eu priveam tavanul si nu gaseam paianjenul nicaieri
fugise scarbit de impreunarea noastra

ma privesti cu dragoste
tac

2 comentarii:

Siroco spunea...

fotografia e luata de pe deviantart.com. dupa ce voi gasi titlul ei si autorul am sa le postez aici.

Radu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.