vineri, 17 octombrie 2008

vreau sa sparg cana de cafea de pe birou
imi beau portia zilnica de nisip
tubul digestiv-clepsidra
inghititurile ineaca timpul cu cate o tumora pe mate
tumorile cresc poarta coifuri lucioase
sarbatoresc zile de nastere
iuhu! iuhu! zornaie toate vocile
iubesc sunetul de sticla sparta
pana la urma totul se sparge in mii de bucati
se aduna ca asteroizii in cosmos
fug spre alte planete caut o alta tara
ascunde-ma de sfarsitul zilei
intre atatea cladiri pe care le privesc de jos in sus
iau aer mult cat sa-mi curete clepsidra
oare tumorile se umfla? sparge-le te rog cu un ac de gamalie
of, de-ar fi atat de simplu!
simplu ca ferestrele copacii frunzele din cartierul 8
aici zilele aluneca prin tubul meu digestiv
sunetul de sticla sparta anunta somnul
fiecare vis are moartea lui
moartea e un barbat tacut are lepra pare prietenos si bland cerseste banuti
du-ma te rog intr-un muzeu
despica-mi abdomenul cu un bisturiu de chirurg experimentat
sa-mi vada turistii tumorile cu coifuri colorate
sa faca japonezii poze
atat de multe blituri parca ar fi o furtuna ca ieri
trebuie sa ma crezi
deasupra fiecarui oras creste un carusel.

Niciun comentariu: